Natuurlijk staat de kwaliteit van de beoordeling bovenaan. Daarnaast trachten wij de examenkosten zo laag mogelijk te houden voor u als examendeelnemer.
Verbeteringen
Na ieder examen voeren wij een tevredenheidsonderzoek uit om uw examenbeleving te meten.
Indien u daarnaast nog tips heeft horen wij die graag. U kunt deze sturen naar: info@tci-examens.nl
Klachten
Indien u tegen een aspect (denk aan informatieverstrekking, inhoud of organisatie van het examen) van de examinering een klacht wilt indienen bij de klachtencommissie van TCI, kunt u dit binnen 2 weken na de bekendmaking van de examenuitslag indienen. Klachten die later dan de hiervoor genoemde termijn worden ingediend, worden niet meer in behandeling genomen.
U dient de klacht, voorzien van handtekening, op te sturen naar:
Per mail: info@tci-examens.nl t.a.v. de klachtencommissie. Vermeldt altijd uw deelnemernummer in het onderwerp van de mail.
of
Per post: Stichting TCI, t.a.v. de klachtencommissie, Dorpsstraat 47, 4145 KB Schoonrewoerd.
Vermeld in uw brief ten minste:
- Uw naam, adres en deelnemer/ kandidaatnummer,
- Datum van indiening klacht,
- Omschrijving van het onderwerp waarop de klacht betrekking heeft,
- De grond van de klacht,
- Mogelijke oplossingen.
U dient hiervoor gebruik te maken van het klachtenformulier in pdf formaat of als word-document.
De klachtencommissie doet binnen 10 weken na indiening uitspraak. U wordt schriftelijk op de hoogte gebracht.
Download het reglement klachten- en bezwarenprocedure hieronder voor de volledige tekst.
Indien u het niet eens bent met de klachtenafhandeling na doorlopen van deze klachtenprocedure, kunt u hiertegen beroep aantekenen. Hiervoor is de beroepsprocedure voor klachten betreffende de examinering en de geschillenprocedure voor klachten betreffende overige zaken. U kunt dit terugvinden in het reglement klachtenprocedure.
Het reglement klachten- en bezwarenprocedure treft u hier.